Otův názor na trest smrti
Komentáře
Přehled komentářů
Jestlipak ta zrůda,"filozof" Biederman uvažoval v těchto dimenzích tehdy,když se chystal vraždit? Ne provaz,ale krátký rezavy drát,aby poznal utrpení svých obětí.Nemusel by stát daňového poplatníka moc!!
Pepanovi
Tom, 1. 11. 2007 22:19Pepo játy kluky znal. Jsem odvedle z vesnice. Nechci je nějak omlouvat ale chtěl jsem se vyjádřit k trestu smrti. Existují omyly a kdyby jsi náhodou vystál frontu na popravčí četu tak by si se musel mít hodně na pozoru aby si nesekl vedle. Víš co by pak následovalo. Asi by tam čekal někdo jiný..,ty ne
Pepovi
Kláruša, 1. 11. 2007 15:17Panejo, ty bys šel vážně do výběrovýho řízení na popravčí četu ?? A víš vůbec, co všechno obnáší práce kata ?? Zajímavě o tomhle píše Pavel Kohout v Katyni. Vřele doporučuju !
Pro kkkkkkkkkkk
Pepa, 29. 10. 2007 22:48Není důležité, pro koho jsem já potřebný, ale spíš bych si položil otázku, komu můj život škodí. To že žijí vězni, škodí každému z nás- za zdmi věznice finančně a mimo věznici..Nechám na fantazii
odp pepovi
kkkkkkkkkkk, 24. 10. 2007 0:07Mily Pepo, a komu je potrebny tvuj zivot? Mne teda urcite ne...
Poprava pro všechny ze zvýšené ostrahy
Pepa, 22. 10. 2007 22:03Podle (nejen)mého názoru je život vězňů, kteří se pro jakékoliv zločiny dostanou do vězení se zvýšenou ostrahou, naprosto zbytečný. Drtivá většina z nich se po velmi krátké době ocitne znovu ve vezení a tak se vlastně z každého z nich stává vězeň doživotní(s několika krátkými dovolenými). Kdyby se vypisovalo výběrové řízení na popravčí četu, stál bych na prvním místě ve frontě
Oko za oko, zub za zub
Kláruša, 1. 10. 2007 13:09Chtěla bych říct všem, kteří jsou toho názoru, že za každou vraždu by měl následovat trest smrti, aby si uvědomili, že toto vzniklo kdysi ve starověku, kdy společenské a jiné podmínky byly diametrálně odlišné od těch současných. A to jenom mimo jiné. Česká republika je už naštěstí vázána nejrůznějšími mezinárodními úmluvami o lidských právech, které trest smrti vylučují. Vím, že bude diskuse o trestu smrti pokračovat i tak, ale je to diskuse bezpředmětná. Jestli máte dojem, že trest odnětí svobody je něco jako dlouhodobá dovolená, tak si zkuste přečíst článek "Co obnáší ztráta svobody", který najdete v "Zajímavostech".
Pro Ladislava:
Lady Draculea, 25. 9. 2007 16:43Vážený pane, opravdu netuším, co Vás vede k tomu, co jste sem napsal. Nejprve si všichni stěžují, že odsouzení NECHTĚJÍ pracovat a ve věznici valí šunky za peníze daňových poplatníků, a když Vám jeden z nich řekne, že to není pravda a že pracovat chce, neboť je to i pro něj výhodnější, tak je to taky špatně...tak co vlastně chcete, jak si to představujete???
šibenice jako souhlas s trestem smrti
Ladislav, 23. 9. 2007 21:26Oto,ty bys chtěl pracovat?Tak já mam nápad,co kdy by sis tak rok připravoval svou vlastní šibenici.To bych tě nechal dělat,jinak pokut je práce pro vás tam vysvobození tak nas..t a hezky pěkně do samotky.
PRO OTU
Miša, 23. 9. 2007 21:15Pan vrach O.B.není justišní omyl,tak proč tu má žít.Trest smrtí bez vyžítek svědomí.Oko za oko,zub za zub.
Radkovi:
Oto skrze autorku Lady Draculeu, 8. 9. 2007 9:54"...napsat jako argument, že on přece taky musí chodit do práce a nic neprovedl, to pro nás bylo více než úsměvné...myslím si, že tyto názory a argumenty vznikají z neznalosti, protože kdo zná, jaký je trest odnětí svobody včetně těch dalších omezení s ním spojených na vlastní kůži, kdo to zažil v tom stupni ostrahy jako máme my (my máme nadstandartní zvýšenou ostrahu), nikdy by nenapsal, že se jedná o nějakou "rekreaci". A to, že tady nechodím do práce, to mě štve možná stejně jako jeho, on si prostě neuvědomuje, že on je na svobodě a tedy se může svobodně pohybovat a svobodně se rozhodovat. Já jsem tady ale plně závislý na tom, co mi povolí nebo poskytnou, či nabídnou, no a když mi žádnou práci neposkytnou, tak nemohu jako ten Radek jít a sehnat si ji sám, ať si tohle všechno laskavě uvědomí. Nebo ať udělá něco užitečného pro společnost, ať napíše někam jinam. Když napíše generálnímu řediteli VS Kulovi, ať nám kouká sehnat práci, já za to tomu Radkovi budu ještě vděčný a spokojeni budeme oba, každý pak budeme "trpět" ve své právi a bude to mít smysl. Vždyť přece pro mně samotného je výhodnější chodit do práce, všem píšu, že do práce chodit chci a vždy se najde někdo, kdo to podá tak, jako bychom do té práce chodit nechtěli, jako by byla všude kolem, ale ona pro nás není. A bohužel i v tomhle máme být ti špatní.
pracující vězni
Kláruša, 29. 8. 2007 16:27
Radkovi:
A co děláte, že by pro Vás byl trest smrti vysvobozením ? :-))) Potíž je v tom, že spousta odsouzených by chtěla pracovat, ale jaksi nemají možnost. Když už práci mají, tak jsou rádi. Takový Sláma z doživotního oddělení ve Valdicích vymalovat přes prázdniny návštěvní místnosti, a jak byl spokojený !
justyční omyly
radek, 21. 8. 2007 9:09Já s trstem smrti taky nesouhlasím, ale jsem proto, aby všichni vězni, opakuji všichni se ve věznicích neváleli na zadku a pořádně makali. Třeba nosit kameny z bodu A do bodu B a zpět. Ať to mají jako trest a ne rekreaci. Já taky musím chodit do práce a nic jsem neprovedl. A trest smrti by byl pro ně jen vysvobození. Ať pěkně trpí jak jejich oběti.
Justyční omyly..
Michelinka, 8. 8. 2007 22:15Víte co by to bylo? Tohle si oni nemůžou dovolit, ale tak samo jak si nemůžou dovolit nepohodlného světka...je to těžké, kdo bude mít peníze zaplatí, tohle je všude :(
znám to!
Clarice, 8. 8. 2007 14:27Lady Draculea: Já to znám! Souhlasím s Tebou v těch justičních omylech, to je pravda pravdoucí, dneska je to všechno o penězích! A taky souhlasím s Otou Biedermanem, on vlastně vraždil takže ví, jak je onen trest smrti nezvratný, jenom si nejsem jistá, jestli by měli zůstat na živu vrazi, u kterých je vina jasně prokázána. Připadá mi to nespravedlivé vůči obětem i těm příbuzným obětí.
Michelince:
Lady Draculea, 6. 8. 2007 10:41
Hele, když už jsme u tady u toho trestu smrti, tak mě napadá k těm justičním omylům - nemyslíš, že to ve skutečnosti není o "omylech", ale o penězích? Někdo někoho podplatí, policajti hází na nevinné lidi nevyřešené případy, jelikož za to taky mají prachy...jsem se přesvědčila na vlastní kůži, jak to chodí, když jsem byla už dvakrát u výslechu (já nic neudělala!)! Lidi by to nedělali, kdyby před sebou neměli ty prachy! Dnešní justice je v podstatě stejná jako středověká inkvizice - ta se pod zástěrkou víry snažila získat nad lidmi moc. Hodně věřících = větší moc = více bohatství. Víru si u tehdejší společnosti vynucovali často násilím a ti, jenž nepodlehli, byli podivně obviňováni a odsuzováni k trestu smrti. Připomíná mi to jednu píseň od Asonance - "Čarodějnice z Amesbury". Je to o dívce jménem Zuzana, která byla ale až příliš svá a představovala nebezpečí pro středověkou, "vírou" zaslepenou společnost. Tak byla obviněna z čarodějnictví a na základě nesmyslných výpovědí, jenž nebyly podloženy žádnými důkazy, byla odsouzena k trestu smrti a oběšena. Dnešní justice dělá totéž - hází na nepohodlné lidi nesmysly, aby jednak zakryla své pochybení a jednak kvůli penězům. Tady často nejde o "omyly" v pravém slova smyslu. Tady jde o špinavosti a podvody! Teď si představ tu existenci trestu smrti! To by ale byla mocná zbraň v rukou justice! Jak krásně by zametala stopy! No jo...
"Dosvědčil jeden sedlák, že zná její umění,
ďábelským kouzlem prý se v netopýra promění..."
To by bylo!:-)
Michelince:
Lady Draculea, 3. 8. 2007 11:21Jojo, mohla bych si sestavit vlastní armádu na obhajobu některých odsouzených. Armádů obhájců!:-)
Lady Draculea
Michelinka, 2. 8. 2007 17:07
Ahojky kočko :)
Tak jak to zjistíš tak mi napiš :)
No já se s ním nebavím, ale on to nějak nemůže přenest přez srdce...Prostě mu vůbec nerozumím...no šel by...
Jo četla...celkem zajímavý názory...ale nechápu některé lidi, ale to asi tak jako oni nechápou nás :)
Michelince
Lady Draculea, 2. 8. 2007 11:34
Čus, krásko!:-)
Vím to, no...ale mám to v dopise od Vlasty v krabici doma.:-) Já Ti to pak pošlu mailem, až to vyhrabu, ale je to ještě zamotanější, než to bylo.:-)
Tvůj bývalý Tě napadl? Tak se s ním nebav, nebo si pořiď osobní gardu.:-) A když má podmínku, tak si nemůže moc vyskakovat...Ty vlastně ale taky ne...tak jste na tom stejně.
Četlas v případu 3 ty komentáře?:-) Tam to začíná být nějak vášnivé...:-)
Otův názor na trest smrti
Václav, 9. 11. 2007 19:42